Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

29. nov. 2011

Pynter så smått til adventen!

O' herlige juletid<3
Er det noe jeg elsker så er det å pynte til jul! :D
Første søndag i advent begynte jeg og Noah så smått å bære ned litt fra loftet. Noah er omtrent ferdig med å pynte rommet sitt han. Der er det full jul med nisser,slede,julelys og granbar.
Jeg har startet Litt mer forsiktig med en julegardin på kjøkkenet,litt adventspynt i et pr vindu og adventsstaken er på plass på sjenken.
Årets adventsstake var opprinnelig rød og grønn, men etter en runde med hvitsprayen,oppgradering med glassmansjetter,
et te-lysglass og hvite blonder kom julefølelsen sigende. :)
Sølvfatet kjøpte jeg på bruktbutikk i fjor.
Pepperkakeformene venter på pepperkakedeigen jeg og Noah skal kaste oss på til helga.

Adventsduken fikk jeg hos mamma til adventen i forfjor.
Den kjøpte hun på Sandnes husmorlags julemesse.
Nydelig. :)

Julestjernen har jeg også har fått hos mamma. <3
Kjøpt hos Blomsterfrua på Stokmarknes.
Nydelig krukke og sølvsprayede blader.
Håper jeg klarer å holde den i live helt frem til jul...
Det er jo tross alt over 3 uker til,å jeg har IKKE grønne fingre.
Noen som kan si meg hvor ofte den vakre veksten skal ha vann? ;)

I år blir det ikke rundvask hos oss,det blir foretatt en vanlig god husvask. Punktum.
Grunnen til det er at det ikke er Såå lenge siden vi flytta inn!
Så skiten har ikke nådd å satt seg i krerne;D

JA vi begynner å få opp en og annen gardin!
Ser dere den lekre strømpen som henger mellom gardinene??
Det er fruens julestrømpe. ;)

God advent<3

2 kommentarer:

  1. Hei:)

    Så mange koselige bilder og FOR et drømmekjøkken du har! Stort og fint:)
    Den julestrømpa var bare lekker, du må ta et nærbilde av den og vise den ordentlig frem:)

    Kjempekoslig blogg du har, legger meg til som følger hos deg:)

    Ha en fin kveld!
    Klem Line E.

    SvarSlett
  2. Så flott kjøkken du har.
    Har samme gardinene som deg, men de er nå utskiftet med røde julegardiner i hele huset.

    Kjøpte meg julestjerner jeg også, men hvordan de skal behandles aner jeg egentlig ikke, for jeg får de aldri til å stå så lenge.

    Ønsker deg en fin onsdag.

    Klem Tanja

    SvarSlett