Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

31. des. 2011

Barnas jul.

Til lykke med julen godtfolk!
Nå banker det nye året straks på døren og jula er på hell.
I år fikk Noah stå for juletrepyntinga her i huset,og han var overlykkelig over å få det ærefulle oppdraget. Han pyntet og sang julesanger,spiste potetgull og fikk til og med julebrus midt på dagen. ;)

..Smilet forsvant like fort som julekulene da lillebror kom hjem fra barnehagen.

Utrolig fascinerende med alle kulene som glitrer og klirrer.

Di røskes av det nypynta juletreet så bare festet henger igjen.

Alle julekulers skrekk.

Kun di som henger mer enn 1 meter over bakken slipper unna.

Åååå som vi koser oss! ;)

Resultatet ble som det måtte: pynten under ekvator er borte og mamma måtte flytte lysene opp i høyden så ikke Nikolai skulle gnage over ledningene..

Synderen prøver å gjemme seg bak treet. ;)

Veldig fornøyd liten kar som har klart å riste ned stjerna.

Slutten på juletrevisa er at juletreet veltet av en overivrig storebror på stuegulvet 3.juledag, siden da har treet stått i boden.
Mamma bar det rett ut med pynt og alt.
God jul. ;)

Nissemor har vært med polkastenger i lyskrona.

Noah fikk forsyne seg med pepperkakehjertet som har hengt i vinduet i jula.


Nyyyydelig nyttårsver i nord!! :D

Nikolai syns det er vanskelig å gå stødig i sneen,så han krabber nedover bakken.

Noah øver seg på ski.




Nikolai skjenner på mamma som er for treig
å servere skiva med kjøttrull;)

Noah skjenner på onkel Elias som har skjenket i alt for lite brus.

Julegave som Nikolai har lagd i barnehagen.
<3

Julegave fra Nikolai. Handavtrykk.
<3

Noah min. :*

Godt nyttår!
Håper alle får det året di ønsker,kaster forsettene på havet
og lever livet her og nå.
Ta vare på hverandre.

1 kommentar: