Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

21. jan. 2012

Fake-T-lys fra Naaarvik.

Julie i Narvik: Lone æ kom tel å tenk på den lyskronesaken du har hængans i stua,trur du'kje det hadd vært fint me elektriske t-lys i dein?? Ja førr du kain jo ikkje bruk ækte lys då tar nu vel heile greia fyr!
Lone: Ja dæsken det va lurt du! Korr æ finn det då??
Julie: Di har det på Clas Ohlson her i Narvik. Ska æ fer innom å handle tel dæ?
Lone: Ja gjør det vess du orska. :D
Sjølvaste Naarrvik altså?

Som sagt så gjort,Julie min lille due shoppa t-lys til meg i Narvik.
Julie og Dan (snekkerGudNr2) ;) er Nikolai sine gudforeldre,studerer seg supersmarte i Narvik by,
men bor egentlig her i Hadsel kommune.



På bildene ser lysene grønne ut men det er di altså ikke!
Di har en helt vanlig flammelysfarge in real life. ;)

I disse tider er solen begynt å vise en liten bit av seg selv over Lofotfjellene,og kaster sin glans over Vesterålen.
Noah har lagd en flott sol til mamma.

Dette bildet er tatt fra Hallartinden i formiddag,21.januar 2012.
Bak fjellene ligger Lofoten.
Et glimt av sol...
Bildene er tatt av tante Heidi og søskenbarnet mitt Miriam som gikk den fine turen til fjells i nydelig solskinn!

Tante Heidi på toppen:D
Øya til venstre i bildet heter Børøya, på enden av den er der en liten bru som går over til Hadseløya og "litjbyen" Stokmarknes.

Et 2 år gammelt bilde av Noah,i fjæra her på Sandnes.
Morsomt å kaste stein!

Flott bilde av snyfræsing. ;) Veien opp til oss.

Drømme,drømme om sommeren.....

Nå skal sambo straks hive seg til å lage madamen sin biff, fløtegratinerte poteter, bearnaisesaus og wokkede grønnsaker!
MmmmMmmmMmmmm
God helg!

2 kommentarer:

  1. Heisann:)
    Så flott blogg du har:)
    Kjempesmart med de falske telysene, og ikke minst veldig mye mer brannsikkert:)
    Søte Noah som har tegnet en sol til mamma'n sin...heldige deg:)

    Ønsker deg og dine en flott kveld, og en fin søndag:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  2. Kjæmpelurt med elektriske telys, da kan du jo ha lys oftar i staken.
    Ha en fin søndag.
    Klæm fra Anne J =)

    SvarSlett