Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

13. jan. 2012

Hjemmelaget knekkebrød og butikkskryt!

God formiddag hjerter!
Jeg er hjemme med syk liten Nikolai på "ørtende" dagen.
Lillegull er nå på bedringens vei,og det er godt å se. 
Fremdeles febervarm men litt likere i humøret:)
Aldri så ille at det ikke er godt for noe da! Har unnagjort all husvask,har bakt knekkebrød og lagd gode middager hver dag til forandring fra hastemiddagene etter jobb som helst skulle stått ferdig når vi kom hjem...

Knekkebrød klar til steiking.
Di er GODE!!
Og SUNNE!

Med null heving og kort steketid er di easypeasy å lage;)

Og så må jeg skryte litt av di flotte butikkene våre her i Hadsel:D
Vi har fått masse gavekort i julegave fra slekt og venner
og her var det ikke noe problem å finne noe som falt i smak!
Kommoden har jeg hentet på Trykkeriet på Stokmarknes.
Takk HårTuppan for gavekort;)

Klokken er fra Blomsterfrua her på Stokmarknes.
Nydelig.


Rund pute fra Blomsterdesign.


Svibler fra Blomsterdesign.

Krans fra Go'ide.

Hjerte og nøkkeloppheng fra Go' ide.

Frostet film på vindu fra Trykkmann. ;)

Modulsofa fra Fagmøbler på Melbu.

Lykt fra Blomsterdesign,engel fra Blomsterfrua,
duk(ja vet,krøllete) fra Trykkeriet.

Ta en tur på lørdagsshopping på Stokmarknes! ;)
Salongen vår HårTuppan er også åpen<3

God helg alle!
I morgen får vi far i huset hjem,vi gleder oss!!!!

2 kommentarer:

  1. Så mye fint du har kjøpt.

    Sant som du sier, det er noen flotte butikker på Stokmarknes.
    Vi er spesielt glade i blomsterbutikkene, og spesielt den på hjørnet (husker ikke hvilken som heter hva)
    Dit må vi innom når vi drar på minnelunden.

    Trykkeriet har jeg ikke vert innom, så det må vi vel gjøre neste gang, noe jeg satser på ikke blir så lenge til.

    Ønsker deg en super helg.

    Klem Tanja

    SvarSlett
  2. Herlighet så fint dere har fått det!!! Gleder meg til neste gang vi kommer hjem, da kommer jeg nemlig på besøk:)

    Jeg handler alltid på Go´idè når jeg er hjemme: så mye fiiiint!!

    God helg til deg og dine!

    Stor, god klem til deg!

    SvarSlett