Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

26. jan. 2012

Innleid som barnevakt gitt!

Noah har fått venninnebesøk av Sandra som kom trillende med en bedårende rosa dukkesak som heter Mia! Jeg som guttemamma er jo litt "dukkesyk" så det er klart jeg måtte dulle litt med lille Mia!
Sandra og Noah er som foreldre flest sliten etter en lang dag
og så her en gylden mulighet for litt barnefri... ;)

Etter strenge innstrukser på hvordan babyen skulle behandles fikk jeg og onkel Nikolai trille den lille rundt i stua,
Nikolai er svært misunnelig på dukkeMias fine rosa smokk. ;)

Noah: Mamma vess ho byinn å skrik må du
bære gje ho smokken.
Hvess ikkje det hjelp må du prøv å gje ho ei flaske.
Sandra: Knis-knis
Lone: Å vess ikkje det hjelp??
Noah: Då må du skjift bleie på ho å prøv å lægg ho.
Sandra: knis-knis.
Lone:Har dåkker et telefonnummer æ kain nå dåkker på vess æ ikkje får dettan tel?
Noah: Eeee 00987654. Men vi e nu ikkje så langt unna.


Dukkemamma og dukkepappa henter seg inn med
litt legobygging på legoloftet.

Aaaahhh for en bekymringsfri verden...

...Over til noe heeelt annet. ;)
Vinterkonkurranse hos HårTuppan:D

Alle jenter som klipper eller farger/striper håret hos oss i perioden 25.januar-15.februar
er med i trekningen av en lekker Toalettmappe,
Joico Joimist hårspray, Joico Moisture Recovery
Shampoo og Balsam♥
Verdi 519,-


Alle gutter og menn som tar hårklippen hos HårTuppan i perioden 25.januar-15.februar
er med i trekningen av denne tøffe Toalettmappen + såpe/shampoo og Strong hold Gele fra
Schwarzkopf.
Verdi 398,-



Ha ei fantastisk helg!!!! :D

2 kommentarer:

  1. De e nu kronisk di ongan :-) Æ syns æ hør ho Sandra fnis :D

    SvarSlett
  2. :)
    Heeeeeeerlig! Og jeg bare digger det lekeloftet deres! :)

    SvarSlett