Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

19. jan. 2012

Leserønske..

Det er alltid hyggelig med gode tilbakemeldinger på tingene jeg blogger om,morsomt at andre blir inspirert av bildene.
For en stund siden spurte ei venninne av meg som bor på andre siden av landet om jeg kunne legge ut bilder fra utsida!
Å i kveld har jeg fått ut finger'n og knipset noen bilder ute i mørket da jeg kom fra fotballtreninga til Noah.
Bildet over er selvfølgelig forsiden av huset.
Kjeller i bunn(innlysende kanskje..)
Hovedstue og loftstue i 2. og 3.etasje.
NEI vi pleier ikke ha lysene på så sterkt til vanlig,det er for anledningen. ;)

Østsida!
Innkjørselen vår går opp langs veggsiden her.
Vinduene hører til stua,vaskerommet er innenfor det øverste utelyset. ;)

Inngangspartiet! (Nord)
Vi er superhappy med løsninga vi valgte her.
(med god hjelp fra kreative snekkere)
Overbygd inngangsparti er fantastisk.
Her kan tørkestativene stå hele året med klesvask til tørk.
 Skitne sko og ytterklær kommer ikke inn hovedinngangen
(Høyre dør) da benyttes vaskeromsinngangen til venstre.
Di to smale vinduene tilhører badet. Di to soveromsvinduene oppe hører til Noah og Nikolai, vinduene nede hører til gang,og bod helt til høyre.

Søyler og gelendre skal males likt som huset når di har
stått lenge nok. Di må visst herdes eller noe slikt?
Kaaaanskje til sommeren! *Håpehåpe*

Kveldssolkroken! (Vest)
Di to vinduene på hjørnet hører til boden, vinduet innerst hører til mitt lovely walk-in-closet. ;)
Utstikkeren er kjøkkenet vårt.


Kjøkkendelen med heveskyvedører ut til verandaen.
Praktisk på sommeren <3


....Og vi er tilbake til fronten igjen.
Overbygd veranda ut fra loftstuen. Der ute har vi en rotting hjørnesofa stående ute hele året. Det er som regel lunt og fint der oppe. Fin utsikt i allefall!! :)

Nei nå er det snart kvelden på meg,det har vært en lang dag, sambo har tryllet frem litt snop i skåla og jeg er ikke den som klarer å overse ei velfylt godterskål! Da var dagens trimtur bortkastet, MEN hva gjør vel det;D
Tjohoo snart helg! Jobbhelg for min del,tar helg på lørdag kl 15.

:*

2 kommentarer:

  1. Så kjekt å se bilder av hele huset utenfra. Lurer litt på om du vil dele planløsningen deres på bloggen? Vi skal forhåpentligvis begynne å bygge hus i løpet av året. Vi ser på forskjellige planløsninger for øyeblikket og deres løsning ser interessant ut, men vi har ikke mulighet til å ha utbygget hvor dere har kjøkken. hmmmm

    Nydelig hus dere har iallefall :)

    Klem, Christel

    SvarSlett
  2. Stilig, må rote meg til å se på mer innvendig også nå tror jeg ;)

    SvarSlett