Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

26. feb. 2012

Grønnsåpelukt og vintagehylle i gangen.

Solskinn og godver i Vesterålen i dag,og det er herlig med helgefri!
Etter en kanongøy 40-årsfeiring for en sambygding i går var friskluft,sparketur og sol beste medisin... ;)
Ulempen med å være hjemme på formiddagen med solskinn ute er å se at vinduene viser verden utenfor i et noe skittent perspektiv...
Så etter sparketuren var det bare å finne frem
vaskeutstyret.

Og med vasking følger selvsagt ommøblering,flytting av pynt og oppblomstring av mange nye ideer.
Ihvertfall er det sånn hos meg!

Hylla jeg fikk hos tante Heidi for et pr år siden er kommet på plass i gangen, traktorprinsen har målt og styrt for å få den til å henge beint og fint å jeg er suuuperfornøyd! :)
Tante har malt den fra trehvit til hvit. Kjempefin!
Takk tante. <3

I can do anything with the right shoes...
Så sant så sant.
Tror jeg hadde rette skoene på i går, for det ble mye dansing i pumpsene på Sandneslokalet;)

Blomsterdesign jeg kjøpte hos Sarah på BlomsterDesign til jul,
like fin i februar, flott vinterpynt. :)


Herlig med nyvaska gang! :D

God søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar