Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

10. feb. 2012

Naaammmm!

Ny favorittdessert!
Superenkel å lage,fantastisk godt!

...Ikke særlig lekkert å se på,men et godt
alternativ til sukkerbombene.

Visp egg til eggedosis,tilsett litt sukrin.
(Sukrin gir ikke den høye blodsukkerøkningen som vanlig sukker,et mye sunnere alternativ. Å det like vi!!! ;))
Lun forskjellige bær i en kasserolle evt mikro.
Jeg brukte jordbær og blåbær fra frysedisken.

Ferdig!
Noah og bestis-Sandra elsket det.
Di spiste 3 porsjoner hver in no time.

:)

Kvelds til meg og kråkemannen min;
Ost,kjeks og frukt!

<3

Goooood helg!
Helgen for min del starter lørdag ca kl 16.30.
Fulle lister hos HårTuppan i morgen.
Et skikkelig luksusproblem med lange lørdagslister! ;)
Husk morsdag på søndag,vi har maaaange gode gavetips,
stikk innom oss i morgen da vel! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar