Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

8. feb. 2012

Tante Heidis Grytekluter! ..Og Lones morsdagstips.

Fiiiiiinaste gave fra min flinke tante Heidi!
Tante er kanonflink med symaskinen (Og ellers i alt hun gjør..)
Disse kvikker opp det grå/hvite kjøkkenet vårt med flotte farger.

Opp gjennom årene har jeg fått flere fine grytekluter av tante som passer til jul,høst,sommer og vår,flotte farger og temaer. ;)
Jeg har alltid gått å spart på grytklutene,vært redd for å bruke dem siden di er så fine! Jeg har flere ganger skjentes på sambo når han har brukt dem for å ta middagen ut av ovnen... ;)
Husker en gang hvor oppgitt han ble en gang han skulle
 vaske gulvene da jeg nektet han å bruke
 "Gåsegulvtua" jeg hadde fått av mamma. Det var jo sydd 4 gåser på gulvtua så den hadde jeg spart til krisevask,litt for fin til hverdags tenkte jeg.... Den er tatt i bruk nå da. Det kan jo hende mamma hadde kjøpt den på Europris for alt jeg vet,men den ble lenge spart pga sitt vakre ytre! ;)

Jeg har fått klar beskjed av tante Heidi om at gryteklutene er lagd for å brukes. Di tåler varme liksom.
I dag ble di brukt til å ta ut ostesmørbrød!
Mulig di må til pers igjen i kveld for å berge knekkebrødene
ut av ovnen.

Så alle sønner og døtre...
...evt fedre.
Snart morsdag!

Ser håret til mor ut som et fuglereir tatt av et takras?
Litt sånn at du helst ikke vil at hun skal være med deg inn på skola? Eller går du helst 4-5 trygge meter bak henne i butikken?
Da kan en frisørtime være det en sliten småbarnsmor trenger.
<3
Forfriskning av hårfargen,vårlige striper,
og en ny frisk hårklipp som kler din vakre mamma!
<3
Fedre/ektemenn: Klager mor på hodeverk når kvelden nærmer seg? Kunne du tenke deg en fyrrig redhead istedet for
en traust blondine??
Kom å kjøp gavekort hos oss til din vakre frue! ;)
En frekk hårklipp eller en hot farge.
Toppes av herlig avslappende hodebunnsmassasje...

Hvorfor??
Fordi mor fortjener det vel!!!!!

Tips 2: Time hos fotpleieren...
 <3
Lisbeths Fotterapi finner du hos Vesterålsklinikken.

Gode produkter som di fleste mammaer ønsker å ha i badehyllen..
Fåes hos oss på HårTuppan,Stokmarknes.

Ha en fin onsdag!! :)

1 kommentar: