Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

22. mar. 2012

Kanelsnurrings og andre bakerier! Påskesnadder.

Påskebaksten i anmarsj!

Kanelsnurrer,boller og brød. Gutta var superfornøyd!
Noahs nye "sjekketriks":
Vil du værr'me mæ heim ætter skoln? Ho mamma har laga kanelsnurra og boilla!

Di ble veldig gode.. Så gode at det nå er FRITT!
Så det må bakes ny runde til helga så vi får litt påskekos! ;)

Rotet følger med en god baketradisjon!
Takk og pris for oppvaskmaskin og jif skurekrem;D
...og favorittmusikken på spotify;)

Bolleoppskriften googlet jeg, endte da opp på detsoteliv.no
og oppskriften på verdens beste boller.
Gode?? JA!

God onsdag!

2 kommentarer:

  1. Dette så delikat ut...og jeg skjønner godt du må bake en runde til...søteste Noah!!
    Ha en fin kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Hei!
    Nam så godt!
    Ønsker deg en fin og solrik helg :)
    Vil du vinne et gavekort på 300 kr fra Solstrand Interiør kan du
    prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett