Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

18. apr. 2012

Adjø påske,velkommen mai!!


I år har vi tilbringt vår første påske her hjemme i nyhuset.
Ellers har vi pleid å reise nordover på ralltur. Til hytteliv og sneschooter,venner og familie. Men vi har da så absolutt klart oss fint her hjemme,påske ble det! ;)


Å Eeendelig har jeg knødd meg til å få bildene av
gutta innrammet.
Barnehagebilde av Nikolai 14 måneder gammel.
 Fotografert i høst. 


Skolegutten vår Noah her på sin første skolefotografering.
6 år og Sååå stolt:)

Her har Noah rammet seg inn i sitt eget lille pusterom fra lillebror.
Her får han sitte i fred med ipaden uten at Nikolai når han.
Til tross for iherdige forsøk...
Ikke snakk om at Noah vil sitte på rommet å spille,til det er han alt for sosial. :)

Kikker litt tilbake på de nydelige påskeblomstene vi fikk av svigermor. Jeg kunne fint sette dem ut fikk jeg beskjed av blomsterleverandøren. Dekorativt og fint på trappa.

Jeg tenkte bare ikke på å ta dem inn på kvelden...
Nattefrosten satte sine spor kan du si!

Ellers har vi vært ute hver dag i all slags vær! Her har vi hatt besøk av en harefrøken.

Det har vært god blanding av sol og sne. Mange lokale snebyger!
Her kom det en mørk sky full av sne da vi kjørte over brua til Stokmarknes.
Noah: Mamma nu kjæm han me han! Nu e det Ingen kjære mor!
;)

Mange turer i fjæra for å finne skatter i prix-posen...
Noah: Næææææi det e jo flooo! Då finn æ jo ingenteng:((

Nikolai koste seg,og til mammas store fortvilelse var det selvsagt havet som lokket... Ikke snakk om å ville stå på land!
Resulterte i kalde barnetær..




Sitteunderlagene mamma har lært meg å strikke har varmet rumpene våre og andres hele påska. ;)

Her var vi med Noahs klasse i akebakken vår her på Sandnes.
Full fart og stormende jubel! En flott og solrik dag. :)

Den siste uka har veiene tint av og vi har tatt
sykkel og sykkelvogn i bruk:)
God trim for mamma og god oppladning for barna..
Noah insisterte på at han ville sitte sammen med Nikolai og passe på han så jeg fikk virkelig kjørt meg i bakkene.. ;)
Og godt er det etter påsken!!

Håper dere også har hatt en flott påske?
Tenk nå er vi snart i maaaaiii!!!
Weeee! :D

Fin onsdag alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar