Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

3. apr. 2012

Ønsker alle en god påske!

Tjohoo da har vi tatt påskeferie! Det vil si jeg og gutta, far i huset reiser ut i Nordsjøen i morgen. Så vi startet litt påskepynting for en uke siden sånn at han også skulle på litt påskefeeling! Her har vi pyntet inngangspartiet,ute på trappa. Det ligger under tak så regn og vind når ikke inn i kroken. Kjekt:))

Nikolai har lagd pynt til mamma og pappa i barnehagen.
Øynene er litt "nedseggen," det syns mamma var ekstra fint. ;) <3

Stuebordet har fått noen gule innslag!

Svigermor i nord har fått med seg at jeg liker blondebånd og pynt så hun har sendt meg bånd i alle farger.

Noahs bidrag 1. :)

...og 2. :)

Påskepynt på kjøkkenet!

Bilder tatt fra Hadseløya på søndag! Her er ikke mye som minner om vår enda,men litt spretter frem fra sneen.


Gåsunger.
*sommersavn*





Bilde tatt fra Tømmervika mot Langøya og Sandnes.

Vakre Sandnes der vi bor!
Huset vårt ligger omtrent MIDT i bildet.:)


Fullfartblogging mens vi venter på besøk av Nikolais gudforeldre
Julie og Dan. Påsken her skal tilbringes hjemme. Håper på supert ver slik at vi kan være maaaasse ute!:D
Ellers vet jeg to små gutter som kommer til å rive ned huset i kjedsomhet...

GOD PÅSKE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar