Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

4. apr. 2012

Siste innsats!

Dagen er kommet for å vinke pappa avsted til jobb, guttene har kost seg ute med pappa i hele formiddag mens mamma
har "vasket gubben ut av huset" som vi gressenker kaller det. ;)
Huff det er like trasig hver gang han drar fra oss..

Siste oppdrag før avreise,å henge hyller og bilder på plass på loftbadet. Siste innsats hjemme. :)



Han hjalp meg også å henge opp et skap i stua,
til Green Gate-koppene:)


Barnas rom er vasket og shainet til påske og det er utrolig hvor mye som dukker opp fra kriker og kroker.
Noah som alltid klager på at
Æ har INGEN bila å lek me!!!
Måtte innrømme at han hadde da et pr stykker.... I tillegg til disse fant vi ca 25 stk til i skuffer,skap og under senga. Det vil vel bli rundt 50-60 biler?? Utstillet på Nikolai sitt rom.



Noah i utetjenesten, koster sne av trampolina.
Det ser aldri ut til å gi seg med den hærsens sneen.
Håper på en snefri mai!
:)

Fin onsdag alle!

3 kommentarer:

  1. Likte multebærsåpen på badet og ikke minst det helskjønne skapet med de nydelige Green-Gatekoppene :-D Ha en riktig fin onsdag, du også :-D

    SvarSlett
  2. Hvor vasker du mannen henn da? :P
    Må si jeg kjenner igjen det der med at mannen drar hvertfall...han her dro bort i slutten av januar og siden da har han vært hjemme i 2-3dager før han dro igjen.. =/

    SvarSlett
  3. Hehe jeg vasker han ut i nordsjøen. :) Nei det er ikke gøy å være så lenge alene,men man venner seg til det på et vis!

    SvarSlett