Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

6. jun. 2012

Sommerfarger!

Hei igjen!
Lenge siden sist det ble blogget her. Jeg har vært i en skikkelig bloggedvale,jeg tror det må være det trasige vårværet vi har hatt her i nord som har tatt mye av energien til nordlendinger flest!
Men di siste dagene har solen forbarmet seg over oss solhungrige bleikfiser i nord, shortsen og solkremen er kommet frem og barna vil ikke legge seg på kvelden for her er sola døgnet rundt. <3
Folk er bynt å ta ut utemøbler og naboer snakkes over gjerdet;

"Æ tænkt nu å sats på å ta utemøblan oppav kjellarn te hælga,men æ veit nu fan ikkje om æ tør! Sist vi hadd sol kom det Dein snyelingen i det sekuinne alt stod på plass
og kjerringa hadd vaska utta stolan.
Ja det snya jo pinade både kattunga og kopptue!

Jeg var en snartur innom tante Sonjas Blomsterfrua i går for å handle blomster til trappa til frisørsalongen vår. Hortensiaen er min store uteblomstfavoritt,så det ble en til heimen også<3
Den isblå hortensiaen står i morgensolkroken vår. Bilde tatt på kvelden;)

En annen ting vi Vesterålinger har tatt opp av kjellere og ut av garasjer nå som gradestokken er kommet opp i 20 grader,er trampoliner og paviljonger. Et velkjent problem her er sundrevne og bortblåste paviljongduker hvor bare "skjelettet" står igjen om mårningen. Trampolinene har en tendens til å springe seg en tur bortover gjordet i stormkast ut av det blå.
(ikke med barn i da,dette skjer som regel på natterstid på våren eller på høsten) Selv har vi nå trampoline nr 2 ståene utenfor. Den forrige fant vi oppå marken med vindskjeve stenger og istykkerevet nett.
Tips til oss selv,bind den bedre fast neste gang.. I dag??
Neida.. Enda fint vær og vindstille.... I natt?? Ja hvem vet.
:)

Kopphandduker fra Go ide,funker supert som sommerduker.
Nydelige farger:D


Jeg har to feriedager nå jeg^^
Fantastisk herlig i så flott vær!!
Når kaffen er oppdrukket blir det trimtur til Hovhatten,
litt lunsj, deretter trimtur med ei venninne til Veten.

Ha en fin sommerdag!!!


1 kommentar:

  1. Herlige sommerfarger og bare elsker fargene på GreenGate :-) Som alltid er det morsomt og lese det du skriver også ! Ha en fortsatt fin dag og god tur på Veten..

    SvarSlett