Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

17. aug. 2012

Vintage..

Sitter her og nyter ettermiddagssola som vi ikke har sett så mye av i sommer. Den er kjææærkommen til tusen!! Og så tenkte jeg å vise dere det nydelige strikkapleddet jeg fikk i sommer!

Svigermor hadde det med til oss,et pledd hennes mamma i sin tid strikket. Altså oldemoren til guttene våre. :)

Nikolai liker også fargepletten vi har fått i sofaen vår. Etter en lang hvit-periode gjorde det seg virkelig med til colors!!    
                                                 Ha en finfin helg alle!

3 kommentarer:

  1. Likte virkelig det pleddet, Lone :) Tror faktisk at mamma også har et slikt pledd en eller annen plass.. Kanskje æ må fri tel ho om å få det ;) Den lampa som står ved siden av skjenken va utrulig fin ! Kor har du fått den fra ? Klem

    SvarSlett
  2. Heisann ;)
    Gøy med et flott pledd i høstfarger. Moro når det er historie bak, det gir det hele ekstra verdi. ;) Vakre høstfarger forresten.

    Koselig at du har lagt deg til som følger hos meg. Velkommen.

    Ha en flott kveld.
    Hilsen Eline.

    SvarSlett